آموزشگاه زبان استاد مسجدی
01332131047

کلاس آیلتس در انزلی

کلاس آیلتس در انزلی شروع شد به صورت خصوصی پاییز 1400!

فهرست مطالب

کلاس زبان رشت و کلاس آیلتس در انزلی را با استاد مسجدی شروع کنید و در کوتاه ترین زمان نتیجه های بزرگ را مشاهده کنید. همیشه آیلتس برای زبان آموزان یک چالش بزرگ بوده است و البته هنوز هم هست! زبان آموزان شهر انزلی با یک چالش دیگر نیز روبرو هستند. آن چالش چیزی نیست جز پیدا کردن یک آموزشگاه آیلتس در انزلی است که کیفیت آموزش آن بسیار بالا باشد. این چالش واقعا قابل توجه است و باید با دقت بهترین راه حل را برای آن پیدا کرد. برای پیدا کردن راه حل کاری جز تحقیق و بررسی نظرات سایر زبان آموزان شهر انزلی ندارید.

 

چرا آیلتس در انزلی توسط آموزشگاه استاد مسجدی توصیه می شود؟

استاد مسجدی با تجربه چند ساله در حوزه آموزش خصوصی و گروهی زبان و کلاس آمادگی آیلتس در استان گیلان فعالیت می کنند. یکی از شعبه های ایشان در استان گیلان، شعبه آیلتس در انزلی است. استاد مسجدی در این شعبه به مدیریت و توسعه کیفیت آموزش آیلتس در شهر انزلی می پردازد.

کلاس آیلتس در انزلی شروع شد به صورت خصوصی پاییز 1400!
 
 

متد فوق فشرده آیلتس در انزلی نیز به کار گرفته می شود؟

بله تمای متدهای استاد مسجدی در تمام شعبه های زبان در گیلان برگزار می شود. ما در آموزشگاه آیلتس انزلی استاد مسجدی دقیقا به اجرای متد فوق فشرده و خصوصی آیلتس می پردازیم و اموزش آیلتس فوق فشرده انجام می شود.

 

چه مقدار زمان برای کلاس آمادگی آیلتس در انزلی نیاز هست؟

آموزش ها و کلاس های آیلتس در انزلی به شکلی تدوین و برنامه ریزی می شوند تا شما در مدت ۱ الی ۴ ماه روی مباحث تسلط پیدا کنید.

 

کلاس های آیلتس در انزلی آن هم با قیمت متغیر!

اگر برای شما هم قیمت کلاس آیلتس سوال است باید بگوییم یکی از کارهای بسیار قابل توجه استاد مسجدی که در شهر انزلی در حال انجام است، برگزاری کلاس های آیلتس با قیمت متغیر است! یعنی زبان آموز با قیمت دلخواه خودش یک برنامه آموزش آیلتس در شهر انزلی به دست می آورد.

 

در اینجا نظر صوتی شرکت کنندگان دوره آیلتس در انزلی را بشونید:

یکی از زبان آموزان دروه آیلتس انزلی در فایل صوتی فوق درباره تجربه خود می گوید.

 

نظارت مستقیم استاد مسجدی در کلاس آیلتس انزلی

استاد مسجدی شخصا روی تمام دوره های آیلتس که در شهر انزلی برگزار می شوند نظارت مستقیم دارد. همان طور که احتمالا می دانید، استاد مسجدی از اساتید مختلف که سطح حرفه ای دارند برای آموزش زبان در انزلی و سایر شهرهای استان گیلان کمک می گیرند تا کیفیت آموزش ها به شدت افزایش یابد.

آموزش آنلاین آیلتس

 

 

اساتید آیلتس در انزلی را بهتر بشناسید!

آیا می دانستید اساتیدی که در آموزشگاه آیلتس انزلی استاد مسجدی فعالیت می کنند خود اغلب در خارج بوده اند و به صورت بومی و تخصصی روی مباحث تسلط دارند؟

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره و گفتگو با استاد مسجدی با شماره ۰۹۱۱۸۰۱۸۰۱۸  تماس بگیرید.

راستی! ما کلاس آیلتس در رشت نیز داریم و در حال برگزاری و ثبت نام است!