آموزشگاه زبان استاد مسجدی
01332131047

آموزش آنلاین زبان آلمانی

زبان آلمانی پرمخاطب‌ترین زبان در اروپا است که در تجارت و مقالات علمی بسیار، مطرح شده است. زبان آموزان برای یادگیری زبان آلمانی باید در کلاس‌های آموزش زبان شرکت کنند. بسیاری از مؤسسات آموزشی، کلاس‌های خود را به شکل حضوری و آنلاین برگزار می‌کنند. شرکت در آموزش آنلاین زبان آلمانی باعث می‌شود تا افراد با صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود، طبق برنامه ریزی مشخص این زبان را تحت نظر اساتید مجرب یاد بگیرند.

آموزش آنلاین زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی صفر تا صد توسط مؤسسات مختلف ارائه می‌شود. ما در موسسه آموزش زبان استاد مسجدی، با جدیدترین متدهای آموزشی، به صورت VIP آموزش زبان آلمانی را به شما زبان آموزان عزیز ارائه می کنیم. 

آموزش آنلاین زبان آلمانی در چند سطح برگزار می‌شود

به طور کلی می‌توان گفت که آموزش آنلاین زبان آلمانی در ۴ سطح مختلف انجام می‌شود که هر سطح دارای شرایط مخصوص به خود است. سطح A1 به عنوان سطح آغازین شناخته شده و مختص یادگیری بحث‌های پایه‌ای زبان آلمانی است. سطح A2 جزو سطح‌های مقدماتی یادگیری است که زبان آموزان می‌توانند موضوعات مختلف نظیر گفتگوهای روزمره را درک کنند.

سطح B1 زبان آلمانی، باعث افزایش یادگیری دایره لغات زبان آموزان می‌شود. این سطح به نسبت سطح A1 و A2 دارای دشواری‌های بیشتری است. سطح B2 نیز به عنوان سطح متوسط به بالا محسوب شده که در این درجه افراد می‌توانند مطالب انتزاعی را به شکل کامل یاد بگیرند. آموزش زبان آلمانی در سطوح مختلف و به شکل آنلاین امکان پذیر است که زبان آموزان می‌توانند بر حسب توانایی‌های خود، در دوره‌های آموزش آنلاین زبان آلمانی فشرده و یا معمولی شرکت کنند.

آموزش آنلاین زبان آلمانی برای مبتدیان

همان‌طور که در بالا به آن اشاره شد، سطح زبان آلمانی به چهار سطح مختلف تقسیم بندی می‌شود که هر کدام شرایط مخصوص به خود را دارد. زبان آموزان مبتدی برای یادگیری زبان کشور آلمان بهتر است از سطوح پایین شروع کرده تا مقدمات را به شکل کامل یاد بگیرند. آموزش زبان آلمانی سطح A1 و A2 به عنوان سطح آغازین و مقدماتی محسوب می‌شود که در ادامه به توضیح هر کدام می‌پردازیم:

  • آموزش آنلاین زبان آلمانی سطح A1 یا سطح آغازین

زبان آموزان با شرکت در آموزش آنلاین زبان آلمانی می‌توانند سطح A1 را به شکل فشرده یاد بگیرند. این سطح شامل یادگیری مکالمات روزمره و مطالب عمومی زبان آلمانی است. در این سطح آموزش‌های مختلف نظیر آموزش علائم راهنما، پرسیدن پرسش‌های ساده و… آموزش داده می‌شود. زبان آموزان بعد از گذراندن این دوره می‌توانند ارتباط ساده‌ با دیگران برقرار کنند.

  • آموزش آنلاین زبان آلمانی سطح A2 یا سطح مقدماتی

آموزش زبان آلمانی سطح A2 به نسبت سطح A1 دشوارتر است چرا که در این مرحله زبان آموزان یاد می‌گیرند تا گفتگوهای روزمره را به شکل ایده‌آل انجام دهند. درک موقعیت‌های ساده و ترجمه مقاله‌های کوتاه نظیر متن روزنامه و تبلیغات از ویژگی‌های این سطح است. زبان آموزان می‌توانند با شرکت در دو سطح اول تا حدود زیادی با کلیات زبان آلمانی آشنا شوند. زبان آموزان با گذراندن سطح مقدماتی قادر خواهند بود تا در مورد محیط اطراف خود صحبت کنند.

آموزش آنلاین زبان آلمانی پیشرفته

آموزش زبان آلمانی سطح B1 و B2 نیز توسط آموزشگاه‌های مختلف ارائه می‌شود. آموزش آنلاین زبان آلمانی در سطح پیشرفته برای کسانی مناسب است که سطح مقدماتی را با موفقیت گذراندند. آموزش پیشرفته نیز به دو دسته سطح متوسط و سطح بالای متوسط تقسیم بندی می‌شود که به شرح زیر هستند:

  • آموزش آنلاین زبان آلمانی سطح B1 یا سطح متوسط

زبان آموزان بعد از اتمام این دوره می‌توانند به آسانی به بخش زیادی از واژگان آلمانی مسلط شوند. این امر به آنان کمک خواهد کرد تا با استفاده از لغات یاد گرفته شده انواع علایق شخصی را به صورت منسجم در گفتگوهای روزمره خود بیان کنند. آموزش فشرده زبان آلمانی در سطح پیشرفته برای کسانی که قصد مهاجرت و سفر به کشور آلمان را دارند مناسب است. صحبت کردن به شکل فی‌البداهه از ویژگی‌های گذراندن این سطح از زبان آلمانی است. زبان آموزان در این سطح می‌توانند به شکل واضح و دقیق، موضوعات مختلف خود را بیان کنند.

  • آموزش آنلاین زبان آلمانی سطح B2 یا سطح متوسط به بالا

زبان آموزان با شرکت در دوره آموزش آنلاین زبان آلمانی می‌توانند سطح پیشرفته B2 را به راحتی یاد بگیرند. در این سطح بیان مطالب انتزاعی به بهترین شکل ارائه می‌شود تا زبان آموزان در رشته تخصصی خود، موفق به انجام فعالیت‌های روزمره خود شوند. زبان آموزان بعد از گذراندن سطح متوسط به بالا قادر خواهند بود متون پیچیده را درک کرده و معنای ضمنی آن را متوجه شوند. به کارگیری حروف ربط و اضافه در این سطح از زبان امکان پذیر است.

برای ثبت نام در کلاس آنلاین زبان آلمانی
کافیه همین الان با کارشناسان ما تماس بگیری

آموزش آنلاین زبان آلمانی خصوصی به صورت فشرده VIP 

موسسه زبان استادمسجدی آموزش آنلاین زبان آلمانی را از صفر تا صد با متد تضمینی به صورت خصوصی و فشرده ویژه مهاجرت و ادامه تحصیل به شما زبان آموزان عزیز ارائه می‌دهد. مرکز آموزش استاد مسجدی به شکل مستقل فعالیت می‌کند که با طراحی سیستم مناسب و کاربردی سعی کرده‌ است تا مطابق با سطوح بین‌المللی، زبان آلمانی را به زبان آموزان یاد دهد. تضمینی بودن آموزش‌های ارائه شده بدین معناست که در صورت عدم رضایت زبان آموز، کلاس و دوره رایگان برای وی در نظر گرفته می‌شود.

سیستم طراحی شده در مؤسسه زبان استاد مسجدی کاملا انعطاف پذیر بوده که مطابق با نیاز زبان آموزان متغیر است. افراد می‌توانند با هر توانایی که هستند، زبان آلمانی را در طی دوره یک تا سه ماهه یاد بگیرند. در میان سطوح معرفی شده، سطح B به عنوان سطح پرطرفدار زبان آلمانی شناخته می‌شود. آموزش زبان آلمانی در مؤسسه استاد مسجدی در سطوح مختلف و با توجه به شرایط زبان آموز ارائه می‌شود.

آموزش آنلاین زبان آلمانی خصوصی به صورت فشرده VIP 

موسسه زبان استادمسجدی آموزش آنلاین زبان آلمانی را از صفر تا صد با متد تضمینی به صورت خصوصی و فشرده ویژه مهاجرت و ادامه تحصیل به شما زبان آموزان عزیز ارائه می‌دهد. مرکز آموزش استاد مسجدی به شکل مستقل فعالیت می‌کند که با طراحی سیستم مناسب و کاربردی سعی کرده‌ است تا مطابق با سطوح بین‌المللی، زبان آلمانی را به زبان آموزان یاد دهد. تضمینی بودن آموزش‌های ارائه شده بدین معناست که در صورت عدم رضایت زبان آموز، کلاس و دوره رایگان برای وی در نظر گرفته می‌شود.

دوره‌های برگزار شده مؤسسه به شکل فشرده و فوق فشرده هستند تا زبان آموزان حتی با داشتن زمان محدود نیز بتوانند با استفاده از تجربه اساتید برتر، زبان آلمانی را به شکل اصولی یاد بگیرند. آموزش آنلاین زبان آلمانی نیز توسط مجموعه زبان استاد مسجدی ارائه می‌شود تا زبان آموزان با صرفه جویی در هزینه و زمان خود، در یک بستر امن و به کمک نرم افزار گوگل میت به یادگیری این زبان بپردازند.

اگر شما ساکن رشت یا اطراف رشت هستید به راحتی می توانید به صورت حضوری در کلاس های خصوصی به آموزش زبان آلمانی در رشت بپردازید. 

آموزش آنلاین زبان آلمانی خصوصی در موسسه استادمسجدی چگونه برگزار می‌شود

ساختار منطعف در نظر گرفته شده برای مؤسسه آموزش زبان استاد مسجدی به گونه‌ای است که زبان آموزان با اطمینان خاطر از بابت ارائه آموزش‌های باکیفیت، می‌توانند از تجربه اساتید برتر مؤسسه به بهترین شکل بهره‌مند شوند. آموزش آنلاین زبان آلمانی به شکل فشرده در این مؤسسه انجام می‌شود. زبان آموزان با ثبت نام در آموزشگاه استاد مسجدی می‌توانند انواع سطوح مختلف زبان را در دوره ۱ الی ۲ ماهه یاد بگیرند. دوره فشرده آموزشگاه باعث می‌شود تا زبان آموزان با توجه به زمان فراغت خود بتوانند دوره‌های ۲ ماهه را در قالب ۱۰ روز به اتمام برسانند.

  •  کلاس فوق فشرده زبان آلمانی آنلاین

شرکت در دوره‌های فوق فشرده زبان آلمانی آنلاین برای افرادی که قصد دارند تا یادگیری این زبان را در کمترین زمان ممکن و با تضمین کیفیت یاد بگیرند مناسب است. زبان آموزان قبل از ثبت نام در این دوره باید نسبت به داشتن اوقات فراغت کافی اطمینان حاصل کنند چرا که برگزاری این دوره توسط اساتید مجرب به شکل فشرده و در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود.

آموزش فشرده زبان آلمانی باعث می‌شود تا زبان آموزان بدون از دست دادن زمان، سطوح مختلف زبان آلمانی را در یک بستر امن یاد بگیرند. استفاده از متدهای جدید که در مؤسسه استاد مسجدی به چشم می‌خورد، یادگیری را برای زبان آموزان آسان کرده است. دوره آنلاین از طریق نرم افزار گوگل میت برگزار می‌شود چرا که این نرم افزار به نسبت سایر نرم افزارهای آنلاین از قطعی کمتری برخوردار است.

  • تدریس خصوصی زبان آلمانی آنلاین

به دلیل تضمین یادگیری زبان توسط مؤسسه استاد مسجدی، آموزش آنلاین زبان آلمانی به شکل خصوصی انجام می‌شود. برنامه ریزی صورت گرفته در دوره‌های آموزشی به گونه‌ای است که افراد می‌توانند با تمرکز بالاتری و به شکل انفرادی مطالب زبان آلمانی را یاد بگیرند. دوره آنلاین مؤسسه استاد مسجدی با همان کیفیت و راندمان دوره حضوری ارائه می‌شود. اساتید دوره آنلاین تفاوتی با دوره حضوری نداشته و این دوره‌ها توسط اساتید باتجربه تدریس می‌شوند.

منابع دوره آموزش زبان آلمانی آنلاین

انتخاب منابع آموزشی می‌تواند تعیین کننده بخشی از دانش زبان آموزان باشد. مؤسسه استاد مسجدی با انتخاب منابع معتبر دنیا سعی کرده است تا آموزش زبان را به بهترین شکل به زبان آموزان ارائه دهد. کتاب‌های اشتارتن ویا موسسه گوته فعلا جزء بروزترین کتب آموزش آلمانی به زبان آموزان می باشد. این کتاب‌ها جدیدترین متد‌های آموزش زبان آلمانی را در خود جای داده‌اند.

اساتید برتر مؤسسه با بهره‌گیری از مطالب کتاب اشارتن ویا توانسته‌اند با ایجاد یک ساختار مناسب، مطالب آموزشی زبان آلمانی را به زبان ساده برای زبان آموزان بیان کنند. این کتاب برای آموزش زبان آلمانی در سطح A1 تا B1 مناسب است. مباحث اصلی کتاب منجر به یادگیری مطالب کاربردی نظیر گرامر، گفتگو، درک مطلب و… می‌شود.

زبان آموزان با شرکت در آموزش آنلاین زبان آلمانی مؤسسه استاد مسجدی با منابع گوته نیز آشنا می‌شوند تا بتوانند در آزمون‌های سطوح مختلف به راحتی به موفقیت دست پیدا کنند. از مهم‌ترین منابع آزمون گوته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کتاب Starten Wir
  • کتاب MENSCHEN
  • کتاب Tangram
  • کتاب BBC Talk German
  • کتاب Studio D
  • کتاب Mit erfolg zum goethe-zertifikat
  • کتاب So geht’s noch besser zum Goethe-Zertifikat B1
  • کتاب Einfach weiter: Deutsch
  • کتاب Deutsch Übungsbuch Grammatik

در موسسه آموزشی استاد مسجدی کتاب اشتارتن ویا (Starten Wir) به عنوان منبع آموزش زبان آلمانی انتخاب شده است. 

نحوه شرکت در کلاس خصوصی آنلاین زبان آلمانی

یکی از موارد با اهمیت در مؤسسه استاد مسجدی نظم و انضباط در مؤسسه است. زبان آموزان به شکل تضمینی می‌توانند در دوره‌های VIP و فشرده این مؤسسه شرکت کنند. سطوح A1 تا B2 در مؤسسه استاد مسجدی نهایت تا ۸ ماه به پایان می‌رسد. در صورتی که زبان آموزان از برگزاری کلاس‌ها رضایت نداشته باشند، دوره رایگان برای آنان در نظر گرفته می‌شود.  

شیوه شرکت در آموزش خصوصی زبان آلمانی مؤسسه با تعیین ارزیابی اولیه زبان آموزان انجام می‌شود. در واقع سطح بندی زبان آموزان باعث می‌شود تا برنامه ریزی لازم برای ارائه آموزش آنلاین زبان آلمانی به بهترین شکل انجام شود.  در موسسه زبان استاد مسجدی، دوره های فشرده آموزش آنلاین مکالمه زبان انگلیسی و همچنین آموزش آنلاین آیلتس ارائه می شود. شما می توانید با کلیک روی لینک های مربوطه اطلاعات بیشتری درباره دوره های دیگر موسسه استاد مسجدی کسب نمایید. 

  • مشاوره و تعیین سطح آموزش زبان آلمانی

با توجه به این که مشاوره و تعیین سطح آموزش زبان آلمانی به شکل حضوری در مؤسسه انجام می‌شود؛ زبان آموزان باید به شکل حضوری در مؤسسه حاضر شوند تا مشاوره‌های لازم را دریافت کنند. مشاوره تخصصی و برنامه‌ریزی کلاس‌ها توسط خود استاد مسجدی جهت بهره‌وری بیشتر زبان‌آموزان است. 

در این جلسه مشاوره، زبان آموزان انتظار خود را از یادگیری زبان بیان می‌کنند. همچنین زمان فراعت زبان آموزان در این جلسه تعیین می‌شود تا برنامه‌ ریزی‌های لازم در ارائه آموزش زبان انجام شود. مشاوران مؤسسه استاد مسجدی با توجه به شرایط زبان آموزان؛ بهترین برنامه ریزی هفتگی را برای ارائه آموزش تعیین می‌کند. هر کدام از موارد بیان شده باعث می‌شود تا یادگیری در بستر امن و در اوقات فراغت افراد انجام شود.

  • هزینه ثبت نام کلاس آنلاین زبان آلمانی

برای دریافت اطلاعات بیشتر از هزینه ثبت نام کلاس زبان آلمانی برای آزمون گوتهدر موسسه زبان استاد مسجدی، لطفا با شماره های  ۰۱۳۳۲۱۳۱۰۴۷ و ۰۹۱۱۸۰۱۸۰۱۸ تماس بگیرید. 

پرسش های متداول

افرادی که می‌خواهند به شکل فشرده سطوح زبان مختلف زبان آلمانی را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرند می‌توانند در دوره‌های فشرده مؤسسه استاد مسجدی شرکت کنند.

کلاس‌های حضوری و آنلاین از لحاظ راندمان و محتوا در یک سطح قرار دارند.

آموزش هر سطح زبان آلمانی به صورت میانگین در ۲ ماه ارائه می‌شود که زبان آموزان می‌توانند هر سطح را در ۱۰ روز به شکل فشرده در مؤسسه استاد مسجدی بگذرانند.

بله در مؤسسه استاد مسجدی، زبان آموزان می‌توانند هزینه کلاس‌ها را دو قسط پرداخت کنند. پرداخت ۵۰ درصد مبلغ کلاس در هنگام ثبت نام و واریز ۵۰ درصد دیگر، یک ماه بعد از شروع کلاس‌ها امکان پذیر است.

برای ثبت نام در کلاس آنلاین زبان آلمانی
کافیه همین الان با کارشناسان ما تماس بگیری
مشاوره رایگان چت در واتساپ